zondag 7 januari 2007

Een blog!

Tjsa, en toen moest ik eraan geloven. Omdat ik een aantal zeikerds (knipoog) in mijn omgeving heb, die mij wisten te melden dat een blog echt iets voor mij was, ben ik vanaf vandaag begonnen met een blog. Mij kennende zal de b snel verdwijnen qua toon van dit vituele dagboek. Het is nog afwachten of het mij gaat bevallen, ik ga in ieder geval hier mijn avonturen, avonduren, ideeën en gedachtenkronkels met jullie delen en misschien wordt dit mijn nieuwe verslaving.

5 opmerkingen:

Mariska en Martijn zei

Das grappig :) Maar hij is natuurlijk nog niet zo mooi als mijn weblog angelnetwork.web-log.nl ;)

Ben benieuwd wat het gaat worden..

Ik heb vanacht nog over je gedroomd, maar zal hier maar niet neerzetten waar het over ging.. Dat vertel ik je nog wel!

gewoon.. daarom zei

Ik zal je in de gaten houden pik. En ik word nou wel erg benieuwd waar je zus over heeft gedroomd!

mentalmikey zei

jeeeuh leuk een blogje, ben benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt!!

groet Michel

Hannah zei

hej willie welkom, en ook ik ben erg benieuwd naar jouw avonturen.
doei !

en ook ik ben trouwens benieuwd wat mariska nou gedroomd heeft.. :o)

Mriek zei

Joehoe een blog! Ben benieuwd wat je gaat schrijven. want lullen kan je wel...